مداح موردعلاقه رهبرعلیه مشایی : این موجود در دولت عين آلت تناسلی است

روز آنلاين، محمدرضا یزدان پناه :

دو تن از مداحان مورد علاقه رهبر جمهوری اسلامی در سخنانی جداگانه و البته عمومی، اسفندیار رحیم مشایی را به آلت تناسلی مردانه تشبیه کردند.حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان که به عنوان مداح، پای ثابت مراسم مداحی و روضه خوانی های حسینیه امام خمینی در دفتر آیت الله خامنه ای به شمار می آیند، در سخنرانی های مجزایی که به مناسبت ماه رمضان در نقاط مختلف تهران داشتند، این تشبیه را در مورد رئیس دفتر احمدی نژاد به کار بردند.

سخنان اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی نژاد درباره مکتب ایران و واکنش های بعدی روحانیون ارشد حکومتی و محافظه کاران سنتی علیه این اظهارات، پای مداحان مشهور کشور را نیز به این منازعه باز کرد.

مداحانی که این بار و بر خلاف سابق نه در حمایت از دولت احمدی نژاد که در انتقاد از دولت اصولگرا و رئیسش به موضع گیری پرداختند.

حاج منصور ارضی که به تازگی به علت حادثه آتش سوزی مسجد ارک تهران در سال 83 به دادگاه فراخوانده شده بود، در سخنان اخیرش که در همین مسجد بیان شد، گفت: «این موجود در دولت عين آلت تناسلی است و بايد فكري به حالش كرد.»

وی با اشاره به سخنان اخير مشايي و واكنش مراجع تقلید و روحانیون به آن، اظهار داشت: «از دفتر رئيس جمهور سخناني شنيده مي‌شود كه اصلا در شان رئيس جمهور نيست.»

اين مداح مشهور برای توضیح هرچه بیشتر انتقاداتشاز مشایی  به ذكر يك حكايت تاریخی پرداخت و گفت: «يك روز يك فرد ضد اسلام به يكي از عاقد‌ها كه در حال خواندن خطبه عقد بود گفت: با چهارتا كلمه مانند «انكحت» و «زوجت»دو نفر به هم محرم مي‌شوند؟

اينها همه حرف است و حرف هم كه اثر ندارد! فرد عاقد رو به آن شخص كرد و زبان به فحاشي باز كرد كه اي مادر فلان! و خواهر فلان! فرد ضد اسلام با عصبانيت به عاقد گفت كه چرا فحش مي‌دهي و اين چه صحبت‌هايي است كه مي‌كني؟ عاقد هم كه رند بود گفت: اين‌ها همه حرف است و حرف هم كه اثر ندارد.»

حاج منصور با ذکر این حکایت به مشایی اشاره کرد و گفت: «حالا مشايي هم مي‌گويد اين‌ها همه حرف است و اثر ندارد من هم….»

این مداح مورد علاقه آیت الله خامنه ای در پایان سخنان تند و تیزش که با تکبیر و تشویق جمعیت حاضر همراه بود به احمدی نژاد هشدار داد: «اگر پيرامون اين شخص عمل مناسبي صورت نگيرد من خودم درستش مي‌كنم.»
(بخشی از مقاله )

2 پاسخ

  1. متاسفم که لگام حکومت ونظام به دست یک عده بی فرهنگ ودریده افتاده.اینها همه دهانشان را که باز میکنند بوی فاضلاب پخش میشود.درد ما این جماعت وحمایت نظام از این نوع ادبیات است.
    در ضمن با ادبیات ایشان بگویم آلت تناسلی همان وسیله ای است که آقایون از آن لذت میبرند وهمه از آن تولید شده اند.پس چیز بدی هم نیست….

  2. از آشتی بین گربه و موش برباد رود دکان بقال.
    همان بهتر که این دو گروه (گربه و موش) باهم آشتی نباشند وگرنه برباد رود ایران!

بیان دیدگاه