با وجود گذشت 6 هفته از مرگ وی؛ مادر رییس‌جمهور لهستان از مرگ فرزندش بی‌اطلاع است

جادویگا کاژینسکی 84 ساله مادر دوقلوهای سرشناس لهستان که از دو ماه پیش در بیمارستان بستری شده است، هنوز از مرگ پسر خود بی‌اطلاع است و دیگر پسر خود را به جای «لخ» اشتباه می‌گیرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، برادر دوقلوی لخ کازینسکی روز شنبه اعلام کرد که مادر آنها با وجود گذشت 6 هفته، همچنان از مرگ پسرش در جریان سانحه سقوط هواپیما در روسیه و مرگ پسر خود اطلاع ندارد.
«یاروسلاو کاژینسکی» برادر دوقلوی رییس‌جمهور لهستان و کاندیدای جانشینی برادر خود در انتخابات 20 ژوئن، امروز شنبه در گفتگو با روزنامه پرتیراژ سوپر اکسپرس اعلام کرد: مادر ما هنوز نمی‌داند که لخ درگذشته است.
وی افزود: مدت بسیاری است که مادرم در وضعیت ضعیفی از لحاظ مغزی به سر می‌برد و مرا به جای لخ اشتباه می‌گیرد.
یاروسلاو 60 ساله و نخست‌وزیر محافظه‌کار پیشین لهستان با اعلام اینکه قرار است در روزهای آینده حقیقت را برای مدرش بازگو کند، تاکید کرد: من از این موضوع بسیار وحشت دارم.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود آورده است که جادویگا کاژینسکی 84 ساله، مادر دوقلوهای سرشناس لهستان از دو ماه پیش در بیمارستان بستری شده است.در چهار هفته به انتخابات ریاست جمهوری در لهستان نظرسنجی‌ها از این حکایت دارد که برادر کاژینسکی 30 تا 36 درصد آرا را از آن خود می‌کند که در این صورت، در مواجهه با رقیب خود «برونیسلاو کوموروفسکی» 57 ساله که پیش‌بینی می‌شود 46 تا 50 درصد آرا را بدست آورد، باز خواهد ماند.کاژینسکی، همسرش و 94 نفر دیگر شامل اعضای احزاب سیاسی و نخبگان نظامی لهستان، در جریان سقوط هواپیمای روسی توپولف تی‌یو-154 در منطقه اسمولنسک در غرب روسیه جان باختند.رییس‌جمهور لهستان به همراه دیگر مسافران این هواپیما برای شرکت در مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده لهستان به این منطقه سفر می‌کردند.

بیان دیدگاه