محکومیت یک استاد دانشگاه به شش سال زندان و 74 ضربه شلاق

میزان: خانم دکتر سارا توسلی به اتهام حضور در حوادث عاشورا و تسلیت به خانواده شهید موسوی به شش سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد. بنابر رای شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی عباس پیربابایی ، خانم دکتر سارا توسلی به اتهام حضور کوتاه مدت در حوادث عاشورا و حضور در منزل شهید موسوی و تسلیت به خانواده این شهید به شش سال زندان و 74 ضربه شلاق  محکوم شد. ساراتوسلی در پی حوادث انتخابات در تاریخ 13 دیماه بازداشت شد و مدت 50 روز در بند 209 زندانی بود.

دکتر سارا توسلی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی و فرزند مهندس محمد توسلی رئیس دفتر سیاسی و عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است.

همسر وی مهندس فرید طاهری نیز درپی حوادث عاشورا بازداشت شده و همچنان در بند 350 زندان در بازداشت بسر می برد.
بنابر حکم بدوی ابلاغ شده توسط شعبه 26 دادگاه انقلاب وی به اتهام اجتماع و تبانی به قصذ ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی  مجموعاً به شش سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

یک پاسخ

  1. خامنه ای می گوید رژیم اسرائیل خون مردم فلسطین را می ریزد وآنها را شکنجه می کند گویی که رژیم ددمنش جمهوری اسلامی سی سال چنین نکرده است و هفتاد میلیون مردم ایران شکجه روحی نداده است و خون هزاران دانشمند واندیشمند وانسان فرهیخته ایرانی را با قساوت فلب به خون نیاراسته است .
    چنان از حقوق بشر صحبت می کند که گویی ملت شریف ایران ازابتدایی ترین حقوق و ازادی برخوردارند و حتی تمامی حقوقی که قانون اساسی همین رژیم به آنها وعده داده است پس از سی سال در اختیار آنها داده شده است .
    رژیم اسلامی که از فراهم ساختن حداقل آسایش برای زندگی مردم و به خصوص جوانان عاجز و میلیونها جوان مستعد و باهوش این مملکت بیکار بوده وگرانی فقررا بر بسیاری از خانواده ها مستولی ساخته است ، امروز فریاد تظلم خواهی برای مردم فلسطین بلند می کند ، غافل از آنکه با این گونه حرکتهای تبلیغی ره به جایی نخواهد برد .
    و از نفرت مردم ازاین حکومت سفاک نخواهد کاست .

بیان دیدگاه