چاه جمکران یا کاخ کرملین

دولت فریبکاری که در شروع کارش در سال 84 نامه میثاق رئیس جمهور و وزیرانش را به صفار هرندی وزیر ارشادش سپرد تا آنرا به «چاه جمکران» بیندازد، اینک پاسخ آن نامه را در «کاخ کرملین» جستجو می کند. رئیس جمهور دلقکی که در سازمان ملل و دیگر تریبونهای جهانی سخنرانی اش را با «دعای فرج» آغاز می کند، بطرز ذلیلانه ای به پای روسها افتاده است. ولایت فقیهی که نماینده خدا بر روی زمین می باشد، بجای یاری خواستن از پروردگار، با ذکر «یا مدودف» توقع معجزه از رئیس جمهور روسیه را دارد.
حکومت ایران پس از آشکار شدن کودتای انتخاباتی و سرکوب وحشیانه مردم در خیابانها، مشروعیتش را از دست داد و در سراشیبی سقوط قرار گرفت. انزوای بین المللی کودتاچیان چنان وسعت و سرعتی بخود گرفته که ناچار هستند بدترین نوع تحقیرها را بپذیرند. آنهمه هیاهوی «توافق تهران» از سوی جامعه جهانی به هیچ انگاشته شد و ظرف کمتر از 24 ساعت، قطعنامه جدید در شورای امنیت به بحث گذاشته شد.
فرشته نجات حکومت ولایت فقیه بناگهان تبدیل به اهریمن گردید و با رفتار خود آنچنان موجی از یأس و ناامیدی در حکومتیان دمید که ناچار شدند با صدایی لرزان اعلام کنند که رفتار «مدودف» قابل درک نیست. روسیه ای که قرار بود موشکهای اس 300 بفرستد تا از آسمان «حکومت قدسی» دفاع کند، تهدید به این شد که نامش در صف «دشمنان تاریخی حکومت ایران» نوشته خواهد شد.
در تاریخ این کشور سابقه ندارد که رئیس حکومتش چنین خوار و ذلیلانه و در انظار عمومی، به یک کشور خارجی التماس کند و خود را بر خاک ذلت اندازد. سابقه نداشته که چنین منفعل و بیچاره، مقامی حکومتی، دچار فلج مغزی شده و هذیان گوئی نماید. اعتراف کند که امتیاز خواستند و دادیم، قرار شد کاری کنند، کمک کنند، مانع قطعنامه شوند، ولی اکنون بدل به مدافع قطعنامه شده اند.
اگر تصاویر ملاقات پوتین و خامنه ای و چهره شکفته و خنده های عمیق خامنه ای در این دیدار را با چهره عبوس و غضبناک وی بر علیه مردم ایران در نماز جمعه 29 خرداد 88 مقایسه نمائید خواهید توانست از این بهت زدگی بیرون آمده و رفتار «مدودف» را درک کنید. اگر هزاران قهرمان زندانی در اوین و سایر زندانها که سخت ترین شکنجه ها را تحمل می کنند را با هزاران مستشار روس که ولایت فقیه حتی هزینه ودکای آنها را نیز می دهد مقایسه کنید، دلیل ذلت امروز را خواهید فهمید. اگر نعره های سرکرده انصار حزب الله بیت رهبری که در مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام با دهان کف کرده بر علیه جنبش سبز مردم ایران عربده کشی می کرد را با سکوت ذلیلانه وی در برابر خانم روسی که با بیکینی از بالکن سفارت روسیه مشغول تماشای تشیع جنازه بود مقایسه کنید، پی به ریشه حقارتی که به آن گرفتار شده اید خواهید برد. اگر گریبان چاک کردنهای تصنعی حکومتتان در برابر «جنایت بر علیه مسلمانان غزه» را با سکوت خفت بارتان در برابر «جنایت بر علیه مسلمانان چچن» مقایسه کنید، درجه غیرت اسلامی اتان آشکار خواهد شد.
حکومت جمهوری اسلامی در سالهای گذشته چنان در مقابل روسها کرنش نشان داده و درهای مملکت را به رویشان گشوده است که اطلاعات روسها از اسرار امنیتی و نظامی ایران از اطلاعات و دانسته های فرماندهان بالای نظامی کشور هم افزونتر است. امتیازاتی که به روسها داده شده و پرداختهای بی حسابی که صورت گرفته و حتی در آغوش فشردن پوتین توسط مقام معظم رهبری! به هدر رفته است و بیت رهبری سردرگم از نتیجه وارونه کار.
حکومتی که به مردمش پشت کند و بر علیه مردمش کودتا کند محکوم به خفت و خواری است و سرانجامی جز شکست و سقوط نخواهد داشت. ولی حداقل از مدعیان «حکومت الهی» توقع می رود که چنین خود را رسوا نکنند. مگر آقایان در 17 رکعت نماز روزانه اشان بارها تکرار نمی کنند که: «خدایا تنها ترا می پرستیم و تنها از تو کمک می جوئیم»، به مردم که دروغ می گوئید، چرا دیگر به خدا دروغ می گوئید؟ اگر واقعاً فقط از خدا «کمک» می جوئید، جناب «مدودف» این وسط چکاره هستند؟ مراجع و آیات عظام و سینه چاکان «حکومت اسلامی» کجا تشریف دارند؟ این خودفروشی رئیس دولت کودتا را نمی بینند و نمی شنوند؟ خاطر مبارکشان مکدر نمی شود که حکومت به مناره های کرملین «متوسل» شده است؟

منبع:

http://sohrabestann.blogspot.com

9 پاسخ

  1. خداوند هر گناهی را میبخشد به جز شرک و ای کسانی که خود را وقف چاه جمکران و امام زمان دروغین کرذه اید از خدا بترسید و توبه کنید و این قدر مردم را فریب ندهید وبه فکر اخرت خود باشید که زندگی جاودانگی است اگر از کار خود دست نکشید و توبه نکنید همیشه افسوس خواهید خورد و همیشه در اتش سوزان جهنم خواهید سوخت

    • با سلام شما معلوم منکر خداوند هستید با توجه به نکته که به صورت مختصر عرض می کنم اینکه پروردگار حقانیت و روشنایی را بوسیله فرستادگان و وسایل مختلف عنوان می کند مانند پیامبران زمانی توسط اشوزرتشت نبی (ع) تا خاتم پیامبران و برای روشنگری امامان را افرید همانطور که در مکتب پیامبران از جمله رسل و غیره بشارت به ظهور عدالت گستر آمده در اوستا : سوشیانت یا خسرو یا سروش و همچنین لندبطاو در هندو شماطیل در تورات ارماطیس و… در نهایت مهدی موعود که با کلیدی چون حقیقت همه اینها مشخص می شود برای غذا خوردن دست لازم است بنابراین غذا خودبخود وارد بدن نمی شود در اینجا داستای از موسی کلیم الله برایتان بازگو می کنم : زمانی بیماری همه قوم بنی اسرائیل را داشت هلاک می کرد حتی موسی (ع) هم بیمار شد پیرمردی گیاهی پیدا کرد که دوای درد بود که موسی (ع) نخورد از خداوند سخنی نازل شد که چرا نمی خوری ؟ فرمود من از تو می خواهم . خداوند فرمود اگر این وسیله استفاده نکنی پیامبر من نیستی (البته طبق گفته هاشو به یاد ندارم ) پس برای رسیدن به خدا راهی و راهنمایی هست که همه اینها وسیله هستند برای رسیدن به معبود . دوستان دنیا به طرف یکی شدن می رود که همان وحدانیت هست این دست و پازدن ها بیهوده است پیروی از ادیان برای راهنمایی بشر است نه برای گمراهی و یا حاشیه رفتن منم انسان معتقدی نبودم ولی با پیروی از مکتب اوستایی که پله اول بود به اسلام که شیعه پیامبر ان بودم رسیدم خداراشکر . پروردگار همه را به سوی روشنایی هدایت کند نه به سور پلیدی و سیاهی به امید ایرانی سربلند ظهور منجی نزدیک (مقصود تویی کعبله و بتخانه بهانست)

      • من مهدی را قبول دارم اما افسانه سرای را قبول ندارم مهدی میاید اما امام زمانی در کار نیست بلکه در آخر زمان متولد شده و جهان را پر از عدل میکند.اما امام زمان افسانه ای 1400 ساله هی میره تو چاه میاد بیرون خودشو به کسی نشون نمیده فقط به کسایی که بتونن از مردم به نام او پول بگیرن و بهش بدن اصلا امام زمان پولو میخواد چیکار مگه نه اینکه هر پیامبری یا ولی میامد و میگفت اقا من به پول شما نیازی ندارم حتی برا کار دعوت بلکه خدا منو کمک مینه اما این امان زمان افسانه ای که آخوندان از طریق او رزق میخورن !!!!!!!!!!!! چی بگیرم درد زیاده به امام مهدی که در آخر زمان میا اعتقاد داشته باشید که از گوشت و پوست ماست اما انسانی دور از گناه و بزرگوار نه یک روح افسانه ای

  2. درود سخنان بسیار کوبنده ای بود درود بر تو

  3. به نام خدا
    اين افتراي وقيحانه و توهين به مقدسات ميليونها شيعه نشانگر ضعف مباني فكري شما را مي رساند.
    اي كاش يك جو در امثال شما ها وجدان كاري بود كه مسائل مذهبي را با مسائل سياسي مخلوط نمي كرديد

  4. سرانجام تشت رسوائی حکومت به زمین خواهد افتاد.

  5. mohammad jan darde ma ham hamine ke din ba siyasat ghati shode. dorane khorafe gooii tamam shode. mellat agah shode. kasi be payambar va dine bar haghghash khorde nemigirad. balke be pish forooshe behesht az tarafe hokoomat irad vared ast. cheshmat ra baz kon

  6. متن بسیار جالب و قشنگی بود لذت بردیم و متشکریم

  7. وای بر ما که چنین کورکورانه از تعصباتمان دفاع می‌کنیم محمد جان. به راستی که هر جا تعصب بیاید، عقل کر و کور می‌شود.
    این مطالب آنقدر سندیت دارند که نمی‌توان در مقابلشان ایستاد و سخن به گزافه گفت.
    آن شیعیانی که از اعتقادشان دفاع می‌کنی اگر اینقدر ذلیل شده‌اند که به روس و چین باج می‌دهند برای دفاع از مبانی فکریشان، باید برای آن مبانی فکری اشک‌ها ریخت.

بیان دیدگاه