احمدی نژاد گفت : اصلا ما با گروه (۵ + ۱) قهریم تا روز قیامت

دکترررر محمود احمدی‌نژاد یا معجزه هزاره سوم بعد از میلاد مسیح در اخرین سفر کذایی استانی علافی فرمای‌شهای گوهرباری به صورت ذیل مبسوط نمودند که هنوز کارشناسان ماهواره های بیگانه نتوانستند تحلیل وحلاجی کنند و گفته می‌شود این اخرشه البته بیشتر این سخنان منورالفکر را دیروز در سیمای میلی بیان فرموده بودند .

اصلا کی گفته قطعنامه‌ها لازم اجراست. من تعجبم  ازچند مشت فریب خورده  اینجاست که این کاغذ پاره‌ها را که ما به جای دستمال استفاده می‌کنیم را تهدید تلقی می‌کنند. اینها ورق پاره‌ها سند استکبار ستیزی و امریکا ستیزی و امپریالیسم ستیزی ملت بزرگ ایران است که یک تنه در برابر عوامل زور و استعمار در جهان ایستاده  و سر خم نکرده است. به فضل الهی به کمک امام زمان با بازی دادن غربیان و شرقیان به انچه که می خواهیم دست می‌یابیم.

دکترررر احمدی نژاد دستی به هاله نورش کشید و ادامه داد:

راهبرد جدیدی بر دستگاه دیپلماسی از سوی مقام معظم رهبری تابید که باید حال غرب را به صورت مضاعفی بگیریم. درهمین باره ابتدا از فروش خاویار ایران که ثروتمدان غربی مشتریش  هستند جلوگیری می‌کنیم و از این پس به غرب ملحد خاویار صادر نمی‌شود تا بفهمند با ملت ایران باید مهربان رفتار کنند.

اصلا ما با گروه ۶ (۵+۱) قهر هستیم تا روز قیامت و منت‌کشی هم قبول نمی‌کنیم و واسطه نفرستید حالا می‌بینید کی ضرر می‌کنه:

ما تا روز قیامت هیچ حرفی با غرب بخصوص امریکا و گروه ۵+۱ نداریم که بزنیم. خدا باید دراین زمینه حکمیت کند. ما در دادگاهی حرف می‌زنیم که خدا قاضی باشه نه درجایی که ۶ نفری(۵+۱) بیافتند به جون جمهوری اسلامی ایران و در خواست‌های نا مشروع بکنند و بخواند به زور به جمهوری اسلامی تجاوز کنند. جمهوری اسلامی زیر بار زور نمی‌رود و برای درخواست‌های نامشروع‌تان تره هم خرد نمی‌کنه. از عقب و جلو هی فشار می‌آرند ما با این فشارها هیچی مون نمی‌شه و تحمل فشارهای بیشتری هم داریم و جمهوری اسلامی  از خودش دفاع می کنه و تن به زدالت‌های غیر اخلاقی شما نمی‌دهد.

بحث بعدی تحریم بنزینه که ما خدامونه تحریم کنید ببینید این  ملت چی به روزتون میاره  این حرف من نیست این حرف ملت ایرانه. به من در سفرهای استانی مومنان واقعی  نامه دادن گفتند دکترررر جون ما از خدامونه که بنزین را تحریم کنند الانش بنزین زیاد داریم تو باک جا نمی‌شه. اینا خیال کردند …

درهمین لحظه  به علت کمبود صدای بلندگوی قطع شد و سخنرانی استانی ۱۳۹۲ دکتررر ناتمام ماند.

داریوش آریایی_خودنویس

یک پاسخ

  1. شرمنده ایم حرفی برای گفتن نداریم

بیان دیدگاه