احمدی نژاد: کوروش به من افتخار می‌کند

دکتررر احمدی نژاد در سخنان امروز با اشاره به گذشته ایران گفت:

«از طرف ديگر يك تمدن نيز وجود داشت، به نام بابل‌ها كه ضدانساني بودند و مردم آن از كوروش كمك خواستند و كوروش براي كمك به آن‌ها حركت كرد و اين حركت وي دو سه ويژگي عمده داشت كه در واقع ويژگي ملت ايران است. وي ادامه داد: كوروش بابل را بدون جنگ فتح كرد و در واقع يك امپراطوري بزرگ را بدون جنگ و با تدبير و كار فرهنگي و انساني فتح و مردم آن منطقه را با خود همراه كرد و اين يك عظمت تاريخي است. فرماني صادر كرد كه در ‌آن دو حكم وجود داشت از جمله اين‌كه در سراسر بابل برده‌داري ممنوع شود البته از قبل در ايران ممنوع بود و در تاريخ ثبت نشده است كه در ايران برده‌داري بوده است. يكي ديگر از احكام اين دستور اين بود كه در سراسر بابل اديان الهي آزاد هستند كه عبادت كنند. در همين اروپاي مدعي تمدن آيا در حال حاضر اديان الهي آزاد هستند. مي‌بينيم كه دستور مي‌دهند مناره مساجد را خراب كنند. من در يك مصاحبه خطاب به آن‌ها گفتم كه چقدر شما عقب افتاده‌ايد مناره ايمان نمي‌آورد بلكه اين ايمان است كه مناره‌ مي‌سازد.»

دکتررر ادامه دادند البته امریکاییان و اروپاییان زیادی به من نامه نوشتند که ما توسط دولت‌های استکباریمان تحت فشار هستیم و شما یگانه منجی ما برای نجات ما از دست دولت‌های خبیث‌مان هستید دکتررر جون یه فکری به حال ما بکنید و ما امریکایی‌ها و اروپایی‌ها مثل ملت ایران ازادکنید تا رفاه واسایش داشته باشیم اسایش واقعی نه در مادیات وزرق وبرق پاریس لندن و نیویورک است بلکه در صفوف به هم پیوسته در نماز جمعمه های با صلابت شما یعنی ملت ایران است .

من دکترررر احمدی نژاد با الگو از کوروش جون برای ازادی اروپا و امریکا با کمک امام زمان (عج ) حتما به کمک‌تان می‌آییم و معنویات را به شما ارزانی خواهم داد. شما غریبان به معنویات احتیاج دارید. همانطور که ایرانیان به معنویت رسیدند شما غربیان عزیز هم به معنویت دست می یابید، البته در سه حرکت مثل کوروش جون این کار می‌کنم .یعنی ملت ایران در سه حرکت اینکار را می کند  کوروش به من افتخار می‌کند البته کوروش منطقه‌ای فکر می‌کرد من جهانی یعنی ملت ایران جهانی فکر می‌کنه

دکتررر  در بخش دیگری گفتند: «بدخواهان ملت ايران از شنيدن اين حرف‌ها عصباني مي‌شوند، قطعنامه مي‌دهند و سر و صدا مي‌كنند. ايران هيچ وقت لشگركشي نكرده است، ولي من اينجا خطاب به بدخواهان ملت ايران مي‌گويم كه سر جاي‌تان بنشينيد و اگر روي‌تان را زياد كنيد ملت ايران به شما سيلي خواهند زد كه راه خانه‌تان را گم كنيد.»

این اوباما فکر کرده چی این ملت جوری میزنه پس کله‌ات که نفهمی  که از کجا خوردی و راه خونه‌ات را که گم کنی هیچی سر از جهنم دربیاری. این را هم به مرکل و کامرون و سرکوزی  و سران دیگر اروپای کثیف به جز چین عزیز  که رای به تحریم دادند می‌گویم  جوری سیلی و لگد ومشت می‌زنیم که سیاه و کبود بشید به ملت خودتون  که زور میگید هیچی به ملت آزاده ایران هم می خواید زور بگید. ما علاوه براینکه ملت اروپا و امریکا را نجات می‌دیم آنها را به مقام انسانیت می‌رسانیم اتوبوس و برق واب را در اروپا و امریکا رایگان می‌ کنیم .

داریوش آریایی-خودنویس

10 پاسخ

  1. آقا اول متن خبر رو بنویس بد جک بنویس .
    اصلا معلوم نیست کجاش جوکه کجاش خبر

    خدا بیامرزه گل آقا رو

  2. martike pofioz to khodeto ba korushe kabir moghayese mikoni.aslan to ta hala katibeye korusho khondi?age nakhondi boro harf zadane khodeto ba on moghayese kon bebin cheghad fargh dari
    korushe kabir age bidar beshe avalin kasio ke mikoshe toie  to aslan nemidooni irania che joori be babel lashkar keshi kardan vase khodet shodi mofasere tarikh.ghable korush barde dari naboode? to az koja midooni?

  3. az dast in delam bh tang amedh khoda komak konnnnnnnnn

  4. زنده باد احمدی نژاد
    یاد اور ایران باستان
    رشادت های ایرانیان همیشه و همه جا زبان زد خدا پرستان و حقیقت طلبان بوده و هست به امید روزی که ایران به جایگاه اصلی خودش که در زمان باستان با دین زرتشت عدالت گستری می کرد و امروز با دین اسلام به امید ظهور سوشیانت

  5. درود بر احمدی نژاد

  6. وقتي كوروش اين خبر را در ان دنيا در روزنامه بهشت نيوز خواند انقدر خنديد كه دوباره درگذشت

  7. با اين بابا حال نمي كنم اصلا اما كل اين سخنرانيشو خوندم مستقيم هيچ كجاش نگفته بود كوروش به من افتخار مي كنه. خبر درست بده كه آدم مي خواد منتشرش كنه ضايع نشه!

  8. متاسفم برای دیکتاتور هایی که حتی به موضعشونم اعتراف نمیکنن

  9. بنام خدا بياري خداوند و دعاي امام زمان و اهل بيت (ع) اسلام ناب محمدي و شيعه بر حق را به سراسر عالم خواهيم رساند اگر نه تنها آسمان رابر ما ببندند راه زمين را ببندند باز شيعه را به دنيا صادر خواهيم كرد

  10. زنده باد جدايي دين از سياست اگر گوروش زنده خواسته اش همين بود.20/04/1389

بیان دیدگاه