شی منفجر شده در کنار کاروان احمدی نژاد ترقه بود

خودروی مورد حمله، مینی‌بوسی بوده است که خبرنگاران همراه رئیس‌جمهور را منتقل می‌کرد. بلافاصله یک منبع آگاه در ریاست جمهوری اعلام کرد که شی منفجر شده در کنار کاروان  دکتر احمدی نژاد نارنجک نبوده و آن چیزی که منفجر شده، ترقه بوده است.
به گزارش آخرین نیوز مقارن ظهر امروز برخی از سایت های خبری از انفجار یک نارنجک دستی کنار یکی از خودروهای همراه رئیس‌جمهور در سفر امروز وی به همدان خبر دادند.

خودروی مورد حمله، مینی‌بوسی بوده است که خبرنگاران همراه رئیس‌جمهور را منتقل می‌کرد.محمود احمدی‌نژاد صبح امروز به همدان سفر کرده بود که در مسیر فرودگاه این شهر تا ورزشگاه قدس، این اتفاق رخ داد. این حادثه با شعار و فریاد مرگ بر منافق مردم همراه شد که به استقبال رئیس‌جمهور آمده بودند.فرد مهاجم به خودرو همراهان رئیس‌جمهور دستگیر شد.

احمدی نژاد دو روز پیش اعلام کرده بود که صهیونیست‌های احمق قصد ترور او را داشته‌اند.

هنوز این خبر بطور قابل توجهی منتشر نشده بود که اعلام شد شی منفجر شده در مسیر حرکت کاروان استقبال از دکتر احمدی نژاد ترقه بوده است.خبرگزاری فرانسه به نقل از منبعی در دفتر رییس جمهور گزارش داد: شی منفجر شده در کنار کاروان  دکتر احمدی نژاد نارنجک نبوده و آن چیزی که منفجر شده، ترقه بوده است.

العالم نیز گزارش داد صدای انفجار ناشی از ترقه ای بوده که برای استقبال از رییس جمهور ترکیده است.این در حالی است که رسانه سعودی العربیه از نارنجک بودن این شی خبر داد.

در این میان خبرگزاری فارس ( پ ا : به انتشار اخبار دروغ معروف است) روایت خاص خود را از این خبر داشت و نوشت:انفجار یک نارنجک دست‌ساز در مسیر استقبال از رئیس‌جمهوری در همدان واکنش غیرتمندانه مردم این شهر را در پی داشت.

پس از عبور گروه اسکورت رئیس‌جمهوری ، فردی اقدام به پرتاب یک نارنجک دست‌ساز به سمت مسیر تردد ماشین‌های پشت سر گروه اسکورت کرد که توجه‌ها را به خود معطوف کرد.

برپایه این گزارش، این انفجار موجب اذیت و آزار تعدادی از هموطنانمان که در مسیر استقبال از احمدی‌نژاد قرار گرفته بودند،‌شد. این اقدام تفرقه انگیز با شعار » مرگ بر منافق » هموطنانمان روبه رو شد.

یک پاسخ

  1. این میمون زنده زشت که ارزش سقط کردن رونداره – این چیتا زنده باشه خیلی بهتره چون هم خودشوبیشتررسوامیکنه هم ساپورت کننده هاشو

بیان دیدگاه